Stellaris: Galaxy Edition (2016) MULTi7-ElAmigos / Polska Wersja Językowa
Dodał: Vanisz   Data: 4-04-2018, 13:08  GRY / PC
Stellaris: Galaxy Edition (2016) MULTi7-ElAmigos / Polska Wersja Językowa

Opis:

Stellaris to stworzona z myślą o komputerach PC kosmiczna strategia czasu rzeczywistego, która opracowana została przez studio Paradox Development, twórców między innymi cyklu Europa Universalis czy dobrze ocenianej serii Crusader Kings. Omawiana produkcja umożliwia graczom swobodnie eksplorować ogromną, pełną unikalnych planet przestrzeń kosmiczną, w której wszystkie systemy gwiezdne tworzone są w sposób proceduralny. Plusem takiego rozwiązania jest bez wątpienia ogromne zróżnicowanie zaimplementowanego świata oraz fakt, że każda kolejna wyprawa ukierunkowana na odkrycie czegoś nowego może przynieść niespodziewane rezultaty.

Gra pozwala na stworzenie swojego własnego, międzygalaktycznego imperium. Możemy wybierać wśród siedmiu grywalnych ras, które różnią się między sobą pojęciem etyki, wyglądem oraz unikalnymi umiejętnościami. Rozwój naszego swoistego "królestwa" prowadzimy według trzech głównych nurtów technologicznych: społeczeństwo, inżynieria lub fizyka. Nasz wybór zdefiniuje, w jakim kierunku będą podążali nasi naukowcy. Podczas zabawy mamy również sposobność inicjowania sojuszy z innymi mocarstwami przy wykorzystaniu zaawansowanego systemu dyplomacji, jak również wszczynania wojen przeciwko obcym nam wspólnotom. Nie brakuje tu także możliwości tworzenia własnych statków kosmicznych dysponujących zdefiniowanym przez nas wyglądem.

ElAmigos release, game is already cracked after installation (crack by 3DM or Ali213 or Codex). Updated to version 2.0.0 (22.02.2018) + update 2.0.2 (29.03.2018).

Opis Uploadu:

Waga: 2.97 GB
Zawartość: .iso
Kompresja: rar
Wersja językowa: English, French, German, Spanish, Polish, Portuguese-Brazil, Russian
Dane naprawcze: 0%
Brak hasła

Opis Instalacji:

1. Wypakuj.
2. Zamontuj obraz lub wypal na płytę.
3. Zainstaluj.
4. Zainstaluj update.
5. Graj.

DLC list: Apocalypse, Humanoids Species Pack, Synthetic Dawn, Utopia, Horizon Signal, Leviathans Story Pack, Anniversary Portraits, Plantoids Species Pack, Symbols of Domination, Sign-up Campaign Bonus, Arachnoid Portrait Pack, Creatures of the Void Portrait Pack, Soundtrack (mp3), Artbook, Novel.

Zabezpieczone linki:

Aby zobaczyć ukryty tekst musisz być zalogowany i wykupić rangę Super VIP lub rangę DONATOR - szczegóły na stronie w sekcji Dotacja - (DONATOR.SUPER VIP).

Jeżeli nie masz konta zarejestruj się!

Podobne newsy